loading...
uuewfbg
uuewfbg بازدید : 9 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

زنیکه را خلاص کنم، نمی‌دونم چی تو سرم زدند. برق از چشمم پرید. وقتی که چشمم را واز کردم، تو کلانتری خوابیده بودم. جای لگدی که تو آبگاهم زدند هنوز درد می‌کنه. سه ماه توی زندان خوابیدم. یکی پیدا نشد ازم بپرسه: «ابولی خرت به چنده؟» نه، من هم برای خودم یادگارهای خوشی دارم!
این چیه که به شانه‌ام فرومی‌ره؟ هان مشت برنجی است. چرا امشب در تمام راه، این مشت را تو دستم فشار می‌دادم؟ مثل این که کسی منو دنبال کرده. خیال می‌کردم با کسی دست‌وپنجه نرم می‌کنم. حالا چرا گذاشتمش زیر متکا؟ کیه که بیا منو لخت بکنه؟ رخت خوابم گرم‌تر شده، اما چرا خوابم نمی‌ره؟ شب عروسی رستم خانی که قهوه خوردم، خواب از سرم پرید. اما امشب مثل همیشه دوتا پیاله چایی خوردم. بی‌خود راهم را دور کردم رفتم گلبندک. بر پدر این کبابی «حق دوست» لعنت که همیشه یک لادولا حساب می‌کنه. به هوای این رفتم که پاتوق بچه‌هاست، شاید اگر یکی‌دوتا گیلاس عرق خورده بودم بهترمی‌خوابیدم. غلام امشب نیامد. من که با همه‌ی بچه‌ها خداحافظی کرده بودم. اما نمی‌دو نستند که دیگه روز شنبه سرکار نمی‌رم. می‌خواستم همین را به غلام بگم. امروز صبح چه نگاه تند و نیم‌رخ رنگ‌پریده‌ای داشت! چراغ، جلو گارسه وایساده بود شبیخون زده بود، گمون نمی‌کردم که کارش را این‌قدر دوست داشته باشه. بچه‌ی ساده‌ای است: می‌دونه که هست، چون درست نمی‌دونه که هست یا نیست. اون نمی‌تونه چیزی رو فراموش بکنه تا خوابش ببره. غلام هیچ‌وقت به فکرش نمی‌یاد که کارش را ول بکنه یا قمار بزنه. مثل ماشین رو پاهاش لنگر ورمی‌داره و حروف را تو ورسات می‌چینه. چه عادتی داره که یا بی‌خود وراجی کنه و یا خبرها را بلندبلند بخونه! حواس آدم پرت می‌شه. پشت لبش که سبز شده قیافش را جدی کرده. اما صداش گیرنده است. آخر هر کلمه را چه می‌کشه! همین که یک استکان عرق خورد، دیگه نمی‌تونه جلو چانه‌اش را بگیره! هرچی به دهنش بیاد می‌گه. مثلا به من چه که زن‌داییش بچه انداخته؟ اما کسی هم حرف‌هاش رو باور نمی‌کنه- همه می‌دونند که صفحه می‌گذاره. هرچه پاپی من شد نتونست که ازم حرف دربیاره. من عادت به درددل ندارم. وقتی که برمی‌گرده میگه: «بچه‌ها» مسیبی رگ‌به‌رگ می‌شه، به دماغش برمی‌خوره. اونم چه دماغی! با اون دماغ می‌تونه جای پنج نفر هوای اتاق را خراب بکنه. اما همیشه لب‌هاش وازه و با دهن نفس می‌کشه. از یوسف اشتهاردی خوشم نمی‌یاد: بچه‌ی ناتو دوبه‌هم‌زنی است. اشتهارد هم باید جایی شبیه ساوه و زرند باشه. کمی ‌بزرگ‌تر یا کوچک‌تر، اما لابد خانه‌های گلی و مردم تب نوبه‌ای چشم‌دردی داره، مثلاً به من چه که می‌آد بغل گوشم می‌گه: «عباس سوزاک گرفته». پیرهن ابریشمی ‌را که به من قالب زد، خوب کلاه سرم گذاشت! نمی‌دونم چشمش از کار سرخ شده یا درد می‌کنه. پس چراعینک نمی‌زنه؟
عباس و فرخ با هم رفیق جان در یک قالب هستند. شب‌ها ویلون مشق می‌گیرند. شاید پای غلام را هم تو دو کشیدند. هان، یادم نبود، غلام را بردند تو اتحادیه‌ی خودشان، برای این بود که امشب نیامد کبابی «حق دوست» پریروز که عباس برای من از اتحادیه صحبت می‌کرد، غلام کونه‌ی آرنجش زد و گفت: «ولش، این کله‌اش گچه.» بهتره که عباس با اون دندون‌های گرازش حرف نزنه. اون هرچی به من بگه، من وارونه‌اش را می‌کنم. با اون دندان‌های گراز و چشم چپش نمی‌تونه منو تو دو بکشه. اگه راست می‌گه بره سوزاکش را چاق بکنه. اون رفته تو حذب تا قیافه‌اش را ندیده بگیرند. غلام راست می‌گفت که من درست مقصودشان را نمی‌فهمم. شاید این هم یک‌جور سرگرمیه. اما چرا از روز اول چشم چپ اصغر به من افتاده؟ بی‌خودی ایراد می‌گیره. بلکه یوسف خبرچینی کرده. من که یادم نمی‌یاد پشت سرش چیزی گفته باشم. من این همه چاپخانه دیدم هیچ کدام آن‌قدر بلبشو و شلوغ نبوده - بلد نیستند اداره کنند ـ اجر آدم پامال می‌شه. غلام می‌گفت اصغر هم تو این چاپخانه سهم داره. شاید برای همین خودش را گرفته. اما چیزغریبی از مسیبی نقل می‌کرد: روز جشن اتحادیه بوده، می‌خواستند مسیبی را دنبال خودشان ببرند. اون همین‌طور که ورسات می‌کرده، برگشته گفته: «بر پدر این زندگی لعنت! پس کی نون بچه‌ها را می‌ده؟» پس کی نان بچه‌ها را می‌ده؟ چه زندگی جدی خنده‌داری! برای شکم بچه‌هاش این‌طور جان می‌کنه و خرکاری می‌کنه! هرچی باشه من یالغوزم و دنباله ندارم. من نمی‌تونم بفهمم. شاید اون‌ها هم یک جور سرگرمی ‌یا کیفی دارند، اون‌وقت می‌خواهند خودشان را بدبخت جلوه بدند. اما من با کیف‌های دیگران شریک نیستم، از اون‌ها جدام. احتیاج به هواخوری دارم. شش سال شوخی نیست، خسته شدم. باید همه‌ی این مسخره‌بازی‌ها را از پشت سر سوت بکنم و بروم. احتیاج به هواخوری دارم.
من همه‌ی دوست و آشناهام را تو یک خواب آشفته شناختم. مثل این‌که آدم ساعت‌های دراز از بیابان خشک بی‌آب و علف می‌گذره به امید این که یک نفر دنبالشه. اما همین‌که برمی‌گرده که دست او را بگیره، می‌بینه که کسی نبود - بعد می‌لغزه و توی چاله‌ای که تا اون
- اخرین روش افزایش اسپرم کمر مردان
- روش سنتی افزایش چگالی و حجم اسپرم به صورت تضمینی
- خرید پستی تضمینی ترین داروی اسپرم ساز مردان گیاهی
- راهکار سنتی جهت افزایش تعداد اسپرمها و افزایش سرعت اسپرم | راههای آسان و ساده برای افزایش سرعت و تعداد اسپرم
- درمان طبیعی ناباروری مردان با داروهای گیاهی - قرصهای زیادکردن منی
- قطعی ترین روش افزایش اسپرم | اسپرم ساز بسیار قوی | گیاهان افزایش دهنده اسپرم
- روشهای ازدیاد حرکت اسپرم | درمان حرکت ضعیف اسپرم | افزایش اسپرم بوسیله گیاه درمانی | داروی گیاهی برای حرکت تضمینی اسپرم
- افزایش تعداد و سرعت اسپرم برای باروری مردان با گیاهان دارویی | خرید اینترنتی قرص سمنکس داروی نعوظ
- داروی گیاهی افزایش اسپرم و حرکت ان | بالا بردن تعداد و سرعت حرکت اسپرم | ناباروری و ضعف اسپرم و درمان گیاهی | افزایش تعداد اسپرم و جهش اسپرم با قرص سمنکس
- سفارش تضمینی ترین داروی اسپرم ساز مردان روش سنتی
- اسپرم سازی با گیاهان داروئی | افزایش کیفیت اسپرم | بالابردن کیفیت اسپرم
- اسپرم ساز بسیار قوی | گیاهان افزایش دهنده اسپرم طب سنتی
- خرید قرص افزایش دهنده اسپرم | راههای افزایش پاشش آب منی | درمان ضعیف بودن اسپرم
- درمان قطعی نطفه کم مردان با بهترین و قویترین گیاهان دارویی در طب سنتی | قرص سمنکس اصل
- برای افزایش سرعت اسپرم | بهترین داروی سنتی برای افزایش تعداد و سرعت اسپرم مردان
- کپسول درمانگر نابار, ارگاسم طولانی و دائمی با مصرف کپسول سمناکس در زمان اندک
- داروی گیاهی افزایش اسپرم | برای افزایش اسپرم چه باید کرد | تقویت اسپرم و افزایش تحرک فعال اسپرم | دارو گیاهی ازدیاد اسپرم مردان
- اسپرم ساز, اسپرم ساز سمناکس - فروش اسپرم افزا, اسپرم در منی
- قرص گیاهی سمناکس اصل - داروی برای تقویت و افزایش اسپرم در ایران | خرید قرص جنسی سمنکس اصل
- سایت نمایندگی فعال و رسمی فروش سمناکس - سایت نمایندگی فروش داروی سمناکس روش افزایش اسپرم | روش گیاهی مطمئن برای افزایش تعداد و سرعت اسپرم به صورت 100 % تضمینی
- نمایندگی رسمی فروش سمناکس - سمناکس ناباروری را درمان می کند یا ویگاریکس پلاس
- خرید داروی گیاهی برای افزایش سرعت و تعداد اسپرم در مردان | بهترین و قویترین روش گیاهی موثر برای جنبش و حرکت اسپرم
- افزایش دهنده, ارزان ترین قیمت کپسول سمناکس ؟ | وسیله بزرگ شدن الت
- موثرترین و قویترین داروی گیاهی برای افزایش سرعت اسپرم به صورت 100 % تضمینی | قرص گیاهی سمناکس اصل
- خرید قرص بلند کننده آلت مرد | چگونه اورگاسم قوی و طولانی مدت داشته باشیم ؟
- افزایش دهنده سرعت اسپرم | بهترین و موثرترین دارو در طب گیاهی برای افزایش حجم و سرعت اسپرم مردان
- قویترین داروهای گیاهی برای افزایش اسپرم به طور دائمی | راه حل تضمینی برای افزایش حجم و تعداد اسپرم مردان
- قویترین دارو برای افزایش حجم اسپرم در مردان | اصولی ترین و مطمئن ترین روش گیاهی برای افزایش سرعت اسپرم مردان
- تقویت اسپرم با داروهای گیاهی | بهترین گیاهان دارویی جهت ازدیاد اسپرم بدون عوارض جانبی
- روش گیاهی مطمئن و مناسب برای جنبش و حرکت اسپرم در مردان | بهترین راه حل درمان نطفه کم و ضعیف مردان در طب سنتی
- طب سنتی افزایش و تقویت جهش اسپرم | تقویت و افزایش اسپرم با قویترین داروهای گیاهی
- داروی گیاهی برای تولید اسپرم در مردان | مطمئن ترین گیاه دارویی برای افزایش حجم و تعداد اسپرم مردان
- راهکار گیاهی برای تقویت اسپرم مردان با سمنکس - ناباروری مردان سمناکس ، خرید قرص سمناکس - دائمی ترین راه درمان ناباروری
- روشهای ازدیاد حرکت اسپرم | درمان حرکت ضعیف اسپرم | افزایش اسپرم بوسیله گیاه درمانی | داروی گیاهی برای حرکت تضمینی اسپرم
- برای افزایش سرعت و حجم اسپرم مردان | قرص سمنکس - درمان نازایی اقایان | بهترین روش برای درمان ناباروری مردان در طب سنتی
- قویترین و موثرترین داروی گیاهی برای ازدیاد اسپرم سمناکس
- داروی گیاهی جهت ازدیاد اسپرم مردان | قویترین داروی گیاهی برای افزایش اسپرم به صورت 100 % تضمینی
- داروهای گیاهی بزرگ كننده سایز آلت تناسلی | داروی گیاهی ضمانت دار پلاس
- درمان نازایی اقایان - سمناکس درمان نازایی اقایان - راه حل آسان و مطمئن برای افزایش اسپرم - خرید سمناکس درمان نازایی اقایان- خرید اینترنتی سمناکس درمان نازایی اقایان - بهترین داروهای گیاهی برای ازدیاد اسپرم مردان افزایش توان بنیه جنسی مردان
- فروش سمناکس درمان نازایی اقایان - راه حل آسان و مطمئن برای افزایش اسپرم
- افزایش حجم و چگالی اسپرم در طب گیاهی - جهت افزایش اسپرم | قویترین و بهترین داروهای گیاهی
- راه های افزایش سایز آلت تناسلی | روش گیاهی افزایش طول الت جنسی
- ازدیاد اسپرم با قرص سمنکس اصل - راه حل کاملا تضمینی جهت افزایش اسپرم | قویترین داروهای گیاهی ازدیاد اسپرم مردان
- حجم و چگالی اسپرم با داروی گیاهی در طب سنتی - بهترین و قویترین دارو برای درمان کم تحرکی اسپرم و افزایش اسپرم
- راههای افزایش اسپرم و قدرت پاشش منی بدون عوارض - راه سنتی تقویت تعداد و حرکت اسپرم | درمان گیاهی برای افزایش اسپرم مردان
- روش سنتی افزایش سایز آلت | بزرگ كننده آلت آقایان از طریق گیاهان سنتی
- گیاهی نطفه کم و شعیف مردان - سفارش کمر سفت کن طبیعی - خرید بهترین و قویترین دارو برای درمان کم تحرکی اسپرم
- بزرگ کردن آلت | بزرگ کردن طول آلت تناسلی به روش طبیعی
- خرید داروی اسپرم ساز گیاهی | خرید دارو جهت درمان ناباروری مردان
- طبیعی ترین راه افزایش طول الت جنسی مردان | دراز كردن آلت
- روشهای بزرگ کردن الات مردان | داروهای بزرگ کننده آلت مردان
- قیمت بزرگ کننده اندام تناسلی | راحلی برای بزرگ کردن الت
- قرص برای کلفت شدن الت | افزایش قطر الت به صورت طبیعی
- روش بزرگ کردن آلت تناسلی مرد | روش گیاهی برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی اقایان
- قرص سفت کننده آلت | بهترین قرص تاخیری
- روش درمان مردان بدون نطفه در طب سنتی | باروری مردان با طب سنتی
- بهترین راه برای افزایش حجم | داروی حجیم کننده و دراز کننده آلت تناسلی مردان
- دستگاه دراز كننده آلت تناسلی مردان | راه حلی برای بزرگ كردن الت تناسلی- گیاه بزرگ کننده آلت تناسلی | موثرترین داروبرای رشد آلت تناسلی
- قرص حجیم و بزرگ کننده آلت | تقویت کننده الت مردانه
- راه قوی شدن نطفه مرد | راههای افزایش سرعت اسپرم در مردان
- راه های افزایش طول و حجم | روشی برای افزایش طول الت تناسلی
- درمان كوتاهی الت | راه بزرگ کردن اندام تناسلی مردانه بدون دستگاه
- سفت كردن آب كمر مرد | جلوگیری از زود انزالی
- راههای افزایش طول آلت تناسلی | راهکار افزایش طبیعی طول الت
- کلفتی الت | داروی گیاهی برای کلفت کردن وسفت کردن الات مردان
- راهی برای دیر امدن اب مرد | بهترین داروی گیاهی برای درمان زود انزالی
- راه های بزرگ شدن و کلفت شدن اندام تناسلی تضمینی برای سن 18 سال به بالا
- خرید پستی بزرگ كردن الت | دارو گیاهی بزرگ شدن الت تناسلی مرد
- داروی گیاهی جهت تاخیری | راههای افزایش مدت انزال | قرص تأخیر در انزال انزال زودرس
- داروی سنتی بدون عوارض برای درمان کردن ناتوانی جنسی | تقویت کننده دائمی طول و قطر الت
- راهی سنتی جهت افزایش طول و قطر الت جنسی | روش تضمینی برای افزایش طول الت جنسی
- آسانترین راه سنتی برای بزرگ کردن آلت تناسلی | راه تضمینی بزرگ و کلفت شدن الت
- بهترین و قویترین داروی تاخیر دهنده و بزرگ کننده سنتی الت | قرص مگنا رکس اصل
- طب سنتی برای افزایش طول آلت تناسلی تضمینی و بدون بازگشت
- تقویت قوای جنسی مرد با جدیدترین دارو | روش افزایش طول الت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 661
  • بازدید کلی : 5,021