loading...
uuewfbg
uuewfbg بازدید : 33 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

فکر کنم طبیعی باشند. البته تا وقتی که آدمی نیاید از آن‌ها پیش بقیه صحبت کند. آدم‌ها اغلب و عموماً مسائلی را تجربه می‌کنند که از تایید آن هراس دارند، می‌ترسند برچسب بیمار یا روانی به‌رویشان بخورد در حالی که تجربه چنین چیزهایی در طبقه‌بندی بیماری‌ها قرار نمی‌گیرد." چون در نوشته‌های خودم درگیر همین مشکل بودم از خانم لسینگ پرسیدم آیا احساس می‌کند بعضی‌وقت‌ها بیان تجربه‌های "عرفانی" در شکل داستانی آن، کاری است بسیار سخت و آیا فکر می‌کند در این چهارچوب ارتباطی ناتورالیستی می‌توان به‌راحتی این تجربه‌ها را به خواننده منتقل کرد یا نه؟ او با حرف من موافق بود، می‌گفت که حداقل در انگلستان، این تماس برای مرورنویسان وجود دارد تا دیدگاه‌هایی که برابر حرف خودشان نباشد را رد کنند، چون به‌نظرشان این خارج از چهارچوب معمول است. از خانم لسینگ پرسیدم الان بر چه کار می‌کند، آیا می‌خواهد بر کنکاش بر موضوع روح ادامه دهد اما گفت که نه، ترجیح می‌دهد به موضوع "پسرفت" مشغول شود و در رمانی که اخیراً تمام کرده داستانی زنی را باز می‌گوید که ازدواج‌اش به پایان خود رسیده است و زندگی‌اش ناگهان بیهوده شده است، دیگر معنایی بر خود ندارد. عنوان رمان هم "تابستانی پیش از تاریکی" است. آخرین سفر خانم لسینگ به امریکا در سال 1969 بود، در آن زمان به دانشگاه‌های گوناگونی رفت و سخنرانی داشت. در همان سفر با کورت ونه‌گات هم از نزدیک دیداری داشت، "آدمی بود که خیلی با هم رفیق شدیم." لسینگ، نوشته‌های ونه‌گات را عمیقاً تحسین می‌کند. این حرف او برایم شگفت‌انگیز بود، چون نوشته‌های خود دوریس لسینگ اغلب منظم‌تر و "ادبی‌تر" از سبک نوشتاری ونه‌گات است اما هر دو دلمشغول موضوع جنون در جامعه هستند و به تمایلات خودویرانگر جنون می‌پردازند. با شگفتی کمتری، او دوستی صمیمی با نورمن میلر شده بود و باور داشت رفتارهای اخیر منتقدان با کتاب‌های جدید او درست نبوده است و گفت: "این دو تا، ساحل بارباری و پارکِ آهو، کتاب‌های خوبی بودند." هیجان‌زده درباره میلر صحبت کردم، درباره سطح زیبایی‌شناختی موجود در آثار او گفتم، همچنین درباره این مساله که او درکی کامل از عصر زندگی‌اش دارد، علاقه‌ای رادیکال به وجدان زمانه‌اش نشان می‌دهد، خودش را در نقش نماینده‌ای از عصر خویش می‌بیند و تناقض‌های همین عصر را باز می‌گوید و در این شکل، ماموریت او آشکارا در نوشته‌هایش هم نمایان می‌شود و شبیه می‌شود به نوشته‌های خود لسینگ. گفتم که او، آگاهانه محتاط است در نوشتن خود – و احتمالاً خانم لسینگ را با هیجان خودم در توصیف سبک نوشتاری‌اش آزردم. هرچند نگفتم که او برخلاف نظر خود، با نوشته‌هایش تاثیرگذاری فراوانی داشته است: دفترچه طلایی توانست به‌شکلی گسترده زندگی زنان جوان فراوانی را تغییر دهد. پرسیدم آیا شخصاً خود را فامیل نویسنده‌ای می‌داند؟ او از سال بیلو نام برد و البته از دی. اچ. لارنس، همچنین از نویسنده افریقایی، نادین گوردمیر اسم برد. (خانم لسینگ نمی‌تواند به کشور کودکی خود، رودزیای جنوبی بازگردد، چون او "مهاجری ممنوع‌الورود" در سرزمین کودکی خود است؛ او دلمشغول سرزمین کودکی است و علفزارهای آنجا، دختر خود را فرستاده است مجموعه‌ای از عکس‌های رنگی از گل‌های افریقایی بگیرد و این عکس‌ها را بر دیوارهای آپارتمان خود به نمایش گذارده است.) او می‌گوید در پسِ ذهن خود، بر روی داستان "دو مرد در یک زندان" کار می‌کند ولی چیزی از این داستان ننوشته است (همان‌طور که ونه‌گات داستان بمب‌های آتش‌زا در شهر درسدن را دهه‌ها نانوشته باقی گذاشت و بعد در سلاخ‌خانه‌ی شماره‌ی پنج آن را نوشت.) شاید این اثر را بعدها بنویسد و از افریقای جنوبی آن‌طور که می‌خواهد صحبت کند. در سفر خود به امریکا بیشتر از هر چیزی، روحیه آزادی‌خواهی و انرژی جوانان بر خانم لسینگ تاثیر گذارده بود. او در سخنرانی‌های خود بیشتر از هر چیزی تحت‌تاثیر دانشجوها و عموماً جوانان قرار گرفته بود
- فروش مکس من max man
- خرید اینترنتی کپسول مکسمن
- خرید مکس من 12 تایی max man
- خرید کپسول مکسمن
- خرید اینترنتی مکس من 12 تایی max man
- خرید ارزان کپسول مکسمن
- فروش مکس من 12 تایی max man
- قرص تاخیری مکس من
- فروشگاه اینترنتی مکس من 12 تایی max man
- خرید قرص تاخیری مکس من
- فروشگاه اینترنتی انلارجمنت
- خرید ارزان قرص تاخیری مکس من
- خرید پستی قرص تاخیری مکس من
- فروش داروی گیاهی مکس من max man
- فروش قرص تاخیری مکس من
- خرید اینترنتی قرص مکس من
- خرید پستی داروی گیاهی مکس من max man
- خرید پستی قرص مکس من
- قرص تاخیری مکس من اصل امریکا 12 عددی
- خرید داروی گیاهی مکس من max man فروش قرص مکس من
- مکس من 60 تاییاصل امریکا
- خرید پستی داروی گیاهی انلارجمنت
- خرید مکس من 60 تایی
- سفارش اینترنتی قرص مکس من
- داروی گیاهی مکس من max man
- فروشگاه اینترنتی داروی گیاهی مکس من max man
- خرید اینترنتی مکس من 60 تایی
- فروشگاه اینترنتی قرص مکس من
- سفارش پستی قرص مکس من
- فروش مکس من 60 تایی
- سفارش داروی گیاهی مکس من max man
- سفارش قرص مکس من
- فروش قرص مکس من 12 عددی
- مکس من 12 عددی
- فروش پستی قرص مکس من
- کپسول مکس من
- فروش مکس من 12 عددی
- خرید ارزان قرص مکس من
- خرید اینترنتی مکس من 12 عددی کپسول مکس من اصل
- خرید مکس من 12 عددی
- خرید کپسول مکس من
- خرید پستی مکس من 12 عددی
- خرید اینترنتی کپسول مکس من
- سفارش مکس من 12 عددی
- خرید پستی کپسول مکس من
- فروشگاه اینترنتی مکس من 12 عددی
- فروش کپسول مکس من
- قرص مکس من 12 عددی
- خرید قرص مکس من 12 عددی
- سفارش کپسول مکس من
- خرید اینترنتی قرص مکس من 12 عددی
- خرید ارزان کپسول مکس من
- خرید اینترنتی مکس من max man
- انلارجمنت
- خرید انلارجمنت
- خرید اینترنتی انلارجمنت
- فروش انلارجمنت
- سفارش انلارجمنت
- قرص گیاهی جهت درمان زود انزالی به صورت قطعی و بزرگ کننده دائمی الت
- گیاه دارویی برای افزایش طول و قطر الت بدون بازگشت
- افزایش تضمینی مدت انزال | بهترین قرص برای افزایش زمان انزال
- افزایش سایز و کلفتی اندام تناسلی | داروهایی برای کلفت کردن آلت
- بهترین قرص برای افزایش زمان انزال آقایان
- افزایش طول و قطر الت بدون بازگشت | راهی مطمئن برای افزایش دائمی طول الت
- بهترین روش برای بزرگ کردن دائمی قطر و طول آلت | راهی برای طویل شدن الت
- طول آلت تناسلی در طب سنتی |- خرید با قیمت مناسب انلارجمنت
- خرید ارزان انلارجمنت
- سفارش پستی انلارجمنت
- مکس من max man
- خرید انلاین انلارجمنت
- مکس من max man اصل
- خرید مکس من max man
- مکس من
- خرید مکس من
- خرید اینترنتی مکس من
- خرید پستی مکس من
- فروش مکس من
- مکس من اصل
- سفارش مکس من
- سفارش اینترنتی مکس من
- سفارش پستی مکس من
- مکسمن
- خرید کرم حجم دهنده فوری الت مردان
- خرید مکسمن
- خرید کینگ سایز سریع ترین راه برای کلفت کردن الت مردان- خرید اینترنتی مکسمن
- بهترین کرم بزرگ کننده الت
- خرید پستی مکسمن
- کرم تاخیری و حجیم کننده الت مردان
- داروی مکس من اصل
- فروش کرم تاخیری و حجیم کننده الت مردان
- خرید ارزان مکسمن
- بهترین و جدید ترین کرم بزرگ کننده الت
- خرید ارزان مکس من
- خرید کرم تاخیری و حجیم کننده الت مردان
- داروی مکس من
- خرید اینترنتی کرم تاخیری و حجیم کننده الت مردان
- خرید با قیمت مناسب مکس من
- کرم تضمینی افزایش قطر و کلفتی آلت
- خرید اینترنتی داروی مکس من
- از بین بردن زود انزالی با بهترین کرم گیاهی
- خرید داروی مکس من
- درمان کامل زود انزالی با کرم ارزان قیمت
- خرید پستی داروی مکس من
- خرید کرم دیر انزالی خرید اینترنتی کرم دیر انزالی
- فروش داروی مکس من
- راهی موثر و مفید برای بزرگ و کلفت کردن الت | جدیدترین کرم طبیعی بزرگ کننده الت به صورت دائم
- خرید پستی کرم دیر انزالی
- سفارش داروی مکس من
- راه حل برای افزایش حجم و کلفتی الت به صورت دائمی
- فروش کرم دیر انزالی
- خرید ارزان داروی مکس من
- کرم برای تقویت الت تناسلی مردان
- فروش کینگ سایز
- خرید انلاین داروی مکس من
- جدیدترین کرم بزرگ کننده الت در اروپا
- سفارش کرم دیر انزالی
- قرص مکس من اصل
- ارزان ترین و بهترین داروی گیاهی | کرم کینگ سایز
- خرید انلاین کرم دیر انزالی
- قرص مکس من اورجینال
- خرید پماد کینگ سایز
- قرص مکس من
- قویترین کرم دیر انزالی- بهترین و تضمینی ترین روشهای بزرگ و کلفت کردن آلت درجهان
- قرص مکس من 60تایی
- بهترین کرم دیر انزالی
- قویترین تاخیری در طب سنتی پماد کینگ سایز
- قرص مکس من عددی
- بهترین دارو برای جلوگیری از انزال زود رس کینگ سایز
- جدیدترین کرم دیر انزالی
- بالا بردن سایز و کلفتی الت تناسلی با ارزان ترین و بهترین داروی گیاهی
- داروی زود انزالی کینگ سایز
- درمان گیاهی انزال زود رس و شلی الت
- خرید داروی زود انزالی کینگ سایز
- کینگ سایز گیاهی جهت درمان زود انزالی به صورت قطعی و بزرگ کننده دائمی الت
- خرید اینترنتی داروی زود انزالی کینگ سایز
- کینگ سایز درمانگر زود انزالی مردان
- خرید پستی داروی زود انزالی کینگ سایز
- افزایش تضمینی مدت انزال | بهترین کرم برای افزایش زمان انزال آقایان
- فروش داروی زود انزالی کینگ سایز
- قویترین و سریعترین داروی تاخیری | جدیدترین راه حل برای جلوگیری از انزال زود رس
- كرم کینگ سایز king size- خرید اینترنتی کرم شارک پاور- خرید کرم شارک پاور- درمان مشكلات جـنسی آقایان
- - عوامل به تاخیر انداختن انزال | درمان انزال زودرس مردان با بهترین گیاه دارویی- پماد کرم کینگ سایزانخرید پستی كرم کینگ سایز king size- خرید
- راه های افزایش طول اندام تناسلی | داروی حجم دهنده و افزایش دهنده طول اندام تناسلی
- کرم افزایش طول الت کینگ سایز
- قدرتمند ترین و موثرترین داروی گیاهی برای افزایش تضمینی طول و قطر الت
- کرم کلفت کننده سنتی به صورت دائمی
- کرم بزرگ کننده آلت | کرم بزرگ کننده فوری الت تناسلی مردان
- کرم حجم دهنده همیشگی آلت
- کرم کلفت کننده فوری کینگ سایز
- بزرگتر کننده همیشگی آلت کینگ سایز
- کینگ سایز روشهای بزرگ کردن آلت مرد king size
- کرم افزایش اندازه آلت تناسلی مرد
- کرم افزایش طول الت
- کینگ سایز افزایش طول الت king size
- کینگ سایز قویترین روش افزایش سایز آلت
- ارزانترین کرم کلفت کننده وبزرگ کننده الت تناسبی
- کرم کینگ سایز راه های رشد الت تناسبی مردان king size
- خرید پستی کرم کینگ سایز آقایان King Size
- خرید اینترنتی کرم کینگ سایز لارگو آلمانی اصل
- فروش اینترنتی کرم کینگ سایزking size -نمایندگی فروش کرم کینگ ...
- كرم گیاهی كینگ سایز(king size)-بزرگ كننده آلت تناسلی - درمان زود انزالی..- فروشگاه اینترنتی كرم كینگ سایز آقایان King Size|كرم 4 كاره كینگ سایز ...
- کرم پماد لارگو کینگ سایز آلمانی
- خرید پستی كرم كینگ سایز آقایان King Size|كرم 4 كاره كینگ سایز ...
- کرم افزایش سایز آلت King Size | فروشگاه لوازم جنسی
- کرم افزایش سایز آلت King Size | فروشگاه لوازم زناشویی
- فروش پستی كرم كینگ سایز آقایان King Size|كرم 4 كاره كینگ سایز ...
- خرید كینگ سایز اصل.عوارض كینگ سایز - كینگ سایز اصل
- فروش كرم كینگ سایز - كرم کینگ محصول آلمان بزرگ كننده آلت اقایان
- خرید پماد گیاهی 4 کاره کینگ سایز اورجینال original king size cream
- فروش اینترنتی کرم پماد لارگو کینگ سایز آلمانی
- کوتاهی آلت , درمان, کرم گیاهی کینگ سایز ,خرید پستی
- کرم بزرگ کننده الت
- خرید پستی کرم کینگ سایز لارگو المانی اصل ارزان
- خرید کرم بزرگ کننده الت
- خرید اینترنتی کرم بزرگ کننده الت
- سفارس پستی کرم کینگ سایز,خرید کینگ سایز,بزرگ کننده آلت
- خرید پستی کرم بزرگ کننده الت
- خرید کرم افزایش سایز آلت , کرم کینگ سایز
- فروش کرم بزرگ کننده الت
- خرید اینترنتی کرم کینگ, تاخیری,کلفت کننده,کینگ سایز پاور - سفارش کرم بزرگ کننده الت
- تنها نمایندگی مجاز فروش کرم کینگ سایز در ایران
- خرید ارزان کرم بزرگ کننده الت
- خرید اینترنتی کرم کینگ سایز, اصل ارزانتر,کوچکی آلت و ارضای همسر,زنان آلت بزرگ
- کرم بزرگ کننده الت کینگ سایز king size
- سفارش کینگ سایز
- کرم کلفت کننده الت
- خرید کینگ سایز,کلفت کننده آلت,تنگ,فشار,کردن,رابطه,زنان
- خرید کرم کلفت کننده الت
- درمان مشكلات جـنسی آقایان. با كرم king size
- خرید اینترنتی کرم کلفت کننده الت
- سفارش خرید كرم کینگ سایز,
- خرید پستی کرم کلفت کننده الت
- خرید بهترین كرم تاخیری جنسی مردان و اقایان
- فروش اینترنتی کرم کینگ سایز آقایان King Size
- کرم تاخیری
- فروش کرم کلفت کننده الت
- خرید کرم تاخیری
- خرید اینترنتی کرم تاخیری
- خرید پستی کرم تاخیری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 665
  • بازدید کلی : 5,025