loading...
uuewfbg
uuewfbg بازدید : 31 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

دیگری نمی‌پرسید: آخر چرا؟ چرا باید کشت؟ به‌نظر همه این موضوع کاملاً طبیعی بود." از من سوالاتی مشخص در مورد جهت‌گیری‌های سیاسی داخل امریکا پرید: آیا کسی می‌تواند جایگزین والاس شود (چون امروز صبح به‌نظر می‌رسید که والاس ممکن است زنده نماند)، آیا سال‌های طولانی تلاش‌های با شجاعت فعال‌های ضدِ جنگ واقعاً توانسته است تاثیری مثبت بگذارد؟ عموماً به‌نظر همدردی با مسائل امریکا از خود نشان می‌داد – یا حداقل با آگاهی لیبرال امریکا – تا اینکه همدرد انگلستان باشد: وقتی به این موضوع اشاره کردم، گفت که نوشته‌هایش به‌نظر او بهتر در امریکا درک می‌شود. خانم لسینگ گفت: "در انگلستان، اگر مرتب کتاب‌هایت را منتشر کنی، به‌نظرشان می‌رسد دیگر داری وراجی می‌کنی. در امریکا، آدمی می‌تواند در هر اجرای خود نظر منتقدین را داشته باشد – انگار هر تلاش آدمی را جهشی نو در نظر می‌گیرند که توانسته‌ای بر موانع فائق آیی، توانسته‌ای نظرها را جلب خودت کنی." از او بازخورد رمان جدیدش، اثر نامتعارفی با نام "رهنمودهایی برای نزول در دوزخ" (1971) را پرسیدم. پاسخ داد: "جوان‌ترها بیشتر این رمانم را درک کرده‌اند." "رهنموردهایی برای نزول در دوزخ" در طبقه‌بندی شخصی خانم لسینگ، در طبقه "داستان‌هایی از فضای درونی" جای می‌گیرند و همدردی چشمگیری نشان می‌أهند با روانی "از پای درآمده". رمان، ثبت سقوط روحی پرفسور ادبیات کلاسیک است، تجربه‌هایی او از وهم را نشان خواننده می‌دهد، دنیایی شکل گرفته از عرفان و نمایش را خلق می‌کند، درمان او در دست روانشناسان معمولی را نشان می‌دهد و عواقب آن را عرضه می‌کند – با زبانی لبریز از طعنه – تا تبدیل می‌شود به انسانی در دنیای "عاقل" ولی حریص، باریک‌بین و خودویرانگر. بعد از این نویسنده مبهوت‌کننده به تصویر کشیدن "این چشم‌انداز خارق‌العاده" از انسان در شکل موجودی غیرعادی مشغول می‌شود – موجودی که "مشکلی همراه خود دارد" - و دیگران صرفاً همین انتظار مشکل‌دار بودن را از او دارند، همان‌طور که در زمان حال روش‌های درمانی پزشکان را طی می‌کند. از خانم لسینگ می‌پرسم آیا از آثار رونالد لینگ لذت می‌برد که عقایدش یادآور دیدگاه‌های خود اوست یا خیر. «آری. هر دوی ما به کنکاش در پدیده‌ی تجربه‌های طبقه‌بندی نشده مشغول شده‌ایم، به روان‌شناسی سقوط روانی، در دنیایی معمولی که انسانی را به شکل یک انسان روانی، قضاوت می‌کند. فکر می‌کنم لینگ شجاعت فراوانی از خود نشان داده است، آمده است فرض‌های اساسی ما از این حرفه را از درون همین حرفه به سوال نشسته است... در امریکا، روان‌شناسی بود به نام توماس سِساز که در شکل‌گیری جنون خود همین ادعاها را بحث کرده بود. او هم مثل یک انقلابی ظاهر شده بود.» خانم لسینگ آدم‌های گوناگونی را می‌شناسد که تصویرهایی "عرفانی" را به چشم دیده بودند. بعد از انتشار کتاب شهیر خود، "دفترچه‌ی طلایی" (1962) او نامه‌های بسیاری از انسان‌هایی مقیم تیمارستان‌ها دریافت کرده بود که به عقیده خانم لسینگ، در عمل روانی نبودند – اصلاً هم "بیمار" نبودند. پرسیدم آیا استفاده از کلماتی مانند "عرفانی" یا "تصویربین" گمراه‌کننده نیستند و آیا این چنین تجربه‌هایی طبیعی به‌شمار می‌روند یا اصولاً طبیعی نیستند؟ گفت
روش سنتی برای بزرگ شدن الت | روش گیاهی برای افزایش سایز الت تناسلی
- جدیدترین قرص بزرگ كننده الت
- افزایش سایز و کلفتی الت به صورت دایمی و تضمینی
- چگونه الت خود را افزایش دهیم
- افزایش دایمی سایز الت
- داروی گیاهی برای افزایش سایز سریع
- بهترین روش بزرگ کردن دایمی الت مردان
- چگونه الت را بدون دستگاه بزرگ کنیم
- درمان ناباروری مردان زناشویی تناسلی
- بزرگ کردن الت با طب سنتی | قرص افزایش طول دستگاه تناسلی
- راههای بزرگ كردن آلت تناسلی مرد, راههای بزرگ كردن الت
- کلفت کننده فوری | حجم دهنده دستگاه تناسلی و کلفت کننده فوری الت
- داروی موثر برای تاخیر انزال | بهترین قرص برای تاخیر در انزال
- خرید ارزان ویگرکس پلاس VigRX Plus
- راه های افزایش طول آلت جنسی | ترفندی برای افزایش طول و قطر الت سنتی
- درمان گیاهی برای کوتاهی الت | راهی برای درمان کوچکی الات تناسلی
- جدید ترین داروهای کیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
- چگونه سایز و کلفتی آلت خود را افزایش دهیم
- دارویی گیاهی برای بزرگ کردن الت تناسلی بدون بازگشت
- روش برای بزرگ کردن الت تناسلی | دارو بزرگ کلفت کننده آلت مردجدید تر ین راه افزایش طول- بهترین راه بزرگ کردن آلت با داروی گیاهی | قویترین افزایش دهنده سایز آلت
- برای بزرگ کردن آلت تناسلی باید چکار کرد | قویترین قرص بزرگ کننده الت
- سایز الت تناسلی در مردان وراههای بزرگ کردن الت |بزرگ کننده دائمی
- روشهای بزرگ کردن الت تناسلی | بهترین راه بزرگتر کردن آلت تناسبی
- بزرگ کردن اندازه آلت با داروهای گیاهی | داروی کلفت شدن الت تناسلی
- قویترین قرص تاخیرانداز و بزرگ کننده آلت مردان | مگنا رکس بهترین بزرگ کننده الت
- روش گیاهی طبی برای بزرگ کردن الت | کلفت کننده وبزرگ کننده دائمی الت
- خرید قرص گیاهی برای بزرگ و کلفت کردن الت در تهران | قرص مگنا رکس
- افزایش میزان سایز و کلفتی الت جنسی | روش بزرگ کردن الت جنسی
- چگونه آلتی دراز و کلفت داشته باشیم | دراز کردن اندام تناسلی به شیوه گیاهان دارویی
- روش سنتی افزایش سایز آلت | بزرگ كننده آلت آقایان از طریق گیاهان سنتی
- بزرگ کردن آلت | بزرگ کردن طول آلت تناسلی به روش طبیعی
- طبیعی ترین راه افزایش طول الت جنسی مردان | دراز كردن آلت
- روشهای بزرگ کردن الات مردان | داروهای بزرگ کننده آلت مردان
- قیمت بزرگ کننده اندام تناسلی | راحلی برای بزرگ کردن الت
- قویترین داروهای گیاهی افزایش طول الت | داروی گیاهی برای افزایش طول دستگاه تناسلی
- قرص برای کلفت شدن الت | افزایش قطر الت به صورت طبیعی
- داروی طبیعی برای افزایش طول الت | داروهای گیاهی جهت افزایش طول آلت
- روش بزرگ کردن آلت تناسلی مرد | روش گیاهی برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی اقایان
- بهترین داروی گیاهی افزایش الت | افزایش دائمی طول و قطر الت با بهترین داروی گیاهی- قرص سفت کننده آلت | بهترین قرص تاخیری
- راههای افزایش سایز الت مردان | قویترین قرص برای افزایش سایز اندام تناسلی مردان
- روش درمان مردان بدون نطفه در طب سنتی | باروری مردان با طب سنتی
- قویترین مکمل گیاهی برای افزایش طول آلت | گیاه دارویی برای افزایش قطر و طول الات مردانگی
- بهترین راه برای افزایش حجم | داروی حجیم کننده و دراز کننده آلت تناسلی مردان
- راههای تضمینی افزایش سایز الات مردان بدون بازگشت و بدون عوارض | قرص ویگاریکس پلاس
- دستگاه دراز كننده آلت تناسلی مردان | راه حلی برای بزرگ كردن الت تناسلی
- روش بزرگ کردن سایز آلت مردان | راههای افزایش حجم و سایز الت مردانه
- گیاه بزرگ کننده آلت تناسلی | موثرترین داروبرای رشد آلت تناسلی
- بزرگ کردن آلت تناسلی روش گیاهی | افزایش الت تناسلی با استفاده از گیاه درمانی
- قرص حجیم و بزرگ کننده آلت | تقویت کننده الت مردانه
- روشهای بزرگ کردن الت | روش طبیعی برای افزایش سایز آلت تناسلی
- راه قوی شدن نطفه مرد | راههای افزایش سرعت اسپرم در مردان
- کلفت کردن الت با گیاهان و روش سنتی | خرید کلفت کننده آلت
- راه های افزایش طول و حجم | روشی برای افزایش طول الت تناسلی
- کلفت کردن الت مردانه با گیاهان دارویی | گیاه دارویی حجم دهنده و کلفت کننده الت
- درمان كوتاهی الت | راه بزرگ کردن اندام تناسلی مردانه بدون دستگاه
- کلفت کننده طبیعی الت | طبیعی ترین و بدون عوارض ترین روش برای کلفتی الت
- سفت كردن آب كمر مرد | جلوگیری از زود انزالی
- بزرگ کننده الت تناسلی با گیاهان دارویی | خرید بهترین گیاه دارویی جهت بزرگ و کلفت کردن الت- راههای افزایش طول آلت تناسلی | راهکار افزایش طبیعی طول الت
- کلفتی الت | داروی گیاهی برای کلفت کردن وسفت کردن الات مردان
- بزرگ کردن الت تناسلی با گیاهان دارویی | گیاه دارویی جهت کلفت شدن الت سنتی
- راهی برای دیر امدن اب مرد | بهترین داروی گیاهی برای درمان زود انزالی
- داروهای افزایش طول آلت | راه های افزایش طول اندام تناسلی تضمینی و دایمی
- راه های بزرگ شدن و کلفت شدن اندام تناسلی تضمینی برای سن 18 سال به بالا
- داروی گیاهی برای کلفت کردن الت | راههای افزایش قطر الت
- خرید پستی بزرگ كردن الت | دارو گیاهی بزرگ شدن الت تناسلی مرد
- بهترین داروی گیاهی افزایش طول آلت تناسلی | قرص بزرگتر کننده الت جنسی
- داروی گیاهی جهت تاخیری | راههای افزایش مدت انزال | قرص تأخیر در انزال انزال زودرس
- خرید دارویی برای بزرگ و سفت شدن الت | قرص های افزایش سایز آلت
- داروی سنتی بدون عوارض برای درمان کردن ناتوانی جنسی | تقویت کننده دائمی طول و قطر الت
- راهای برای بزرگ کردن الت انسان بصورت طبیعی | بزرگ کردن الت جنسی تضمینی
- راهی سنتی جهت افزایش طول و قطر الت جنسی | روش تضمینی برای افزایش طول الت جنسی
- راهی برای کلفت شدن الت | رشد آلت در مردان
- آسانترین راه سنتی برای بزرگ کردن آلت تناسلی | راه تضمینی بزرگ و کلفت شدن الت
- داروهای گیاهی بزرگ کننده آلت تناسلی | بزرگ کردن آلت در طب سنتی
- بهترین و قویترین داروی تاخیر دهنده و بزرگ کننده سنتی الت | قرص مگنا رکس اصل
- بهترین راه درمان کوتاهی الت مردان | بهترین روش برای افزایش طول آلت
- طب سنتی برای افزایش طول آلت تناسلی تضمینی و بدون بازگشتبهترین و مطمین ترین روش دارویی برای افزایش طول آلت تناسلی
- تقویت قوای جنسی مرد با جدیدترین دارو | روش افزایش طول الت
- دارو برای بزرگی آلت | راههای درمان کوچک بودن الت
- راهکاری مناسب و موثر برای بزرگ کردن الت به صورت دائمی | قرص مگنا رکس
- بهترین روش افزایش الت | قرص افزایش الت با مجوز بهداشت
- داروی افزایش سایز | روش های طویل کردن اندام تناسلی اقایان
- قوی ترین و موثر ترین داروی افزایش الت مردان
- روش جدید برای افزایش طول الت به صورت گیاهی و تضمینی | قرص مگنا رکس اصل
- راههای سنتی افزایش سایز الت جنسی در مردان | قرص مگنا ركس محصول آمریکا
- کلفت کننده طبیعی آلت مرد - خرید اینترنتی داروی گیاهی برای بزرگ شدن آلت مردانه
- magna rxداروی گیاهی برای بزرگ شدن آلت مردانه
- درمان شلی الت مردان و درمان | روش گیاهی برای سفت کردن الت
- دارو جهت سفت و راست شدن الت مردان – درمان شلی الت مردان و درمان
- روش گیاهی راست کردن الت – روش راست و شق کردن الت هنگام مقاربت
- روش های درمان زود انزالی با دارو – داروی گیاهی دیر انزالی در مردان | قرص تاخیری امریکایی اصلی
- موثرترین راههای مقابله با زود انزالی | راههای جلوگیری از زود انزالی – روشهای جلوگیری از زود انزالی
- درمان زودانزالی مردان با گیاهان داروئی | درمان سریع زود انزالی
- خرید ارزان کپسول تاخیری مکس من
- راههای جلوگیری از زود ارضایی | بهترین دارو برای رفع دائمی انزال زود رس – قرص شق کننده و دورانزالی برای آقایان
- بزرگ کننده آلت و درمان زودانزالی – جلوگیری ازانزال و راه های درمان زود ارضایی خرید اینترنتی کپسول شق کننده و تاخیری مکس من
- خرید اینترنتی مکس من
- راههای جلوگیری از انزال زودرس و تاخیری میل جنسی اقایان – راه های جلوگیری از ارضا شدن و درمان زودانزالی اقا
- کپسول شق کننده و تاخیری مکس من
- خرید اینترنتی قرص کمر سفت کن اصل ، قرص تاخیر در انزال آقایان – راههای جلوگیری از زود ارضایی
- خرید کپسول شق کننده و تاخیری مکس من
- قویترین داروی سنتی جهت جلوگیری از انزال زودرس در طب سنتی – راههای مطمئن برای رفع شلی آلت تناسلی
- فروش کپسول تاخیری مکس من
- راه های جلوگیری از انزال زود رس و روش درمان دائم | خرید قرص درمان تضمینی انزال زود رس
- خرید انلاین کپسول تاخیری مکس من
- راههای جلو گیری از زود انزالی برای دائم – خرید داروی درمان انزال زودرس برای دایم| بهترین قرص جنسی برای دیرانزالی دائمی
- خرید پستی کپسول شق کننده و تاخیری مکس من
- خرید بهترین دارو و وسایل دیر انزالی – خرید پستی بهترین داروهای جلوگیری از زود انزالی | روش و دارو برای درمان زود انزالی
- فروش کپسول شق کننده و تاخیری مکس من
- کپسول انزال زودرس در آقایان – خرید پستی قرص درمان انزال زودرس | خرید بهترین قرصهای دایمی تاخیری انزال
- تاخیر در منی - تاخییرانداز مکس من
- روشهای درمان انزال زودرس | دارو برای دیر ارضا شدن مردان – بهترین راه جلوگیری از انزال زود رس
- سفارش کپسول شق کننده و تاخیری مکس من
- قرصی که کمر مرد را سفت کند – دلایل زود انزالی مرد, بهترین راه جلوگیری زود انزالی مرد
- قرص های تاخیری برای انزال زودرس – جدیدترین راه تاخیر جنسی با داروی ایرانی | دارو دیر انزالی طبیعی- خرید تاخیر در منی - تاخییرانداز مکس من
- خرید ارزان کپسول شق کننده و تاخیری مکس من
- درمان زود انزالی و خود ارضایی- درمان شلی الت – انزال دیررس در مردان یا دیر انزالی مردان به شیوه گیاهی به طور تضمینی
- فروش تاخیر در منی - تاخییرانداز مکس من
- کپسول قرص دارو دیرانزالی| قرص مگنارکس اصل – معرفی داروهای مجاز وزارت بهداشت برای انزال زودرس
- خرید اینترنتی مکس من درمان زود انزالی
- بزرگ کننده الت مکس من 60 تایی
- قرص دیر انزالی در مردان – قویترین راهکاری آسان و سریع برای بزرگ کردن و تاخیر انداختن انزال
- کمر را چگونه سفت کنیم مکس من
- قرص مکس من 60 تایی جدید و تاخیری قوی
- انواع قرص تاخیر انزال – نسخه پزشکی گیاهی تاخیر در انزال – بهترین اسامی قرص های تاخیری در ایران | داروی جنسی
- - مکس من نعوظ کامل و پایدار آلت مردان
- خرید کپسول مکس من 60 تایی
- قرص های جنسی حجم دهنده و تاخیری مردان – انواع قرص های تاخیری | خرید و معرفی انواع تاخیری مردان |
- قرص راست و شق شدن آلت
- سریعترین راه دورانزالی – به طورطبیعی بزرگ شدن الت تناسلی – روش گیاهی راست کردن الت
- فروش کپسول مکس من 60 تایی
- کلفت کردن و افزایش طول الت – راههای جلوگیری از انزال زودرس و تاخیری میل جنسی اقایان
- کپسول مکس من 60 تایی
- مکس من درمان زود انزالی- خرید اینترنتی قرص کمر سفت کن اصل ، قرص تاخیر در انزال آقایان
- مکس من maxman pills 12 عددی برای 1 ساعت تاخیر در انزال
- فروش مکس من درمان زود انزالی
- بهترین داروی ناتوانی حنسی و درمان ناتوانی جنسی آقایان – روش خیلی قوی جهت سفت کردن الت – چگونه الت سفت کنیم
- خرید پستی کپسول مکس من 60 تایی
- مکس من درمان زود انزالی max man 60 pills
- خرید داروی گیاهی تاخیری maxman مکس من
- بهترین مواد سفت بزرگ و دراز کننده الات تناسلی مرد
- خرید مکس من درمان زود انزالی
- خرید ارزان داروی گیاهی تاخیری maxman مکس من
- آفزایش شـق پذیری و سختی آلـت در زمان نــعوظ
- فروش داروی گیاهی تاخیری maxman مکس من
- قرص راست و شق شدن آلت مکس من
- سفارش داروی گیاهی تاخیری maxman مکس من
- مکس من دستیابی به قدرت بیشتر در حین نزدیکی
- داروی گیاهی تاخیری maxman مکس من
- قرص طول کشیدن انزال
- خرید پستی داروی گیاهی تاخیری maxman مکس من
- قرص طول کشیدن انزال
- قرص زود انزالی مکس من- قرص طول کشیدن انزال مکس من
- خرید قرص زود انزالی مکس من
- خرید قرص طول کشیدن انزال مکس من
- خرید پستی کپسول تاخیری مکس من
- خرید اینترنتی قرص زود انزالی مکس من
- فروش قرص زود انزالی مکس من
- سفارش پستی قرص زود انزالی مکس من
- قرص کمر سفت کننده مکس من
- سفارش قرص زود انزالی مکس من
- خرید قرص کمر سفت کننده مکس من
- خرید اینترنتی قرص کمر سفت کننده مکس من
- فروش قرص کمر سفت کننده مکس من
- سفارش قرص کمر سفت کننده مکس من
- خرید ارزان قرص کمر سفت کننده مکس من
- قرص شق کننده الت مکس من
- خرید قرص شق کننده الت مکس من
- فروش قرص شق کننده الت مکس من
- خرید اینترنتی کپسول تاخیری مکس من
- خرید پستی قرص مکس من 12 عددی
- سفارش قرص مکس من 12 عددی- درمان زود انـــزالی آقایان
- خرید داروی زود انزالی مکس من
- داروی درمان زود انـــزالی آقایان
- داروی گیاهی درمان زود انزالی مکس من
- کپسول درمانگر زود انـزالی
- قرص مکسمن
- مکس من کپسول درمانگر زود انـزالی
- خرید قرص مکسمن
- خرید پستی مکس من max man
- خرید اینترنتی قرص مکسمن
- مکس من 12 تایی max man
- خرید پستی قرص مکسمن
- سفارش مکس من 12 تایی max man
- فروش قرص مکسمن
- سفارش مکس من max man
- سفارش قرص مکسمن
- خرید ارزان مکس من max man
- کپسول مکسمن
- سفارش پستی مکس من max man
- کپسول مکسمن اصل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 636
  • بازدید کلی : 4,996